Вплив філософії соціального реконструкціонізму на дискурс щодо скасування національного іспиту в Індонезії

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##

  Х. Путранта

Анотація

Проведення національних іспитів викликало полеміку, яка спричинила дискурс щодо їхнього скасування і заміни оцінюванням мінімальної компетентності та аналізом характеру. Наше дослідження має на меті визначити вплив ідей філософії соціального реконструкціонізму на дискурс щодо скасування національних іспитів в Індонезії. Це філософське дослідження здійснюється шляхом вивчення наукових праць і статей, що стосуються філософії наукового реконструкціонізму і дискурсу щодо скасування національного іспиту. Отримані дані були проаналізовані із застосуванням технік філософсько-герменевтичного аналізу, щоб сформулювати значення скасування національного іспиту з погляду філософії соціального реконструкціонізму. Результати цього дослідження вказують на те, що погляди філософії соціального реконструкціонізму на дискурс щодо скасування національних іспитів є однією з відповідей на критичну ситуацію в освітній системі Індонезії, яка тривалий час перебувала в пастці політики без чіткого спрямування. Зокрема, погляди філософії соціального реконструкціонізму полягають у тому, що оцінювання здібностей учнів здійснюється не тільки за когнітивними аспектами, як це було на національних іспитах, а й також оцінюються психомоторні та емоційні аспекти учнів. Заміна національного іспиту оцінюванням мінімальної компетентності й аналізом характеру – це конкретний крок на шляху до реалізації філософії соціального реконструкціонізму, здійснений урядом Індонезії. Зміни в політиці, що визначає випуск учнів, звичайно, змінюють і напрямок індонезійської освіти від орієнтованої на когнітивні результати до орієнтованої на процес.

Як цитувати

Путранта, Х. (2023). Вплив філософії соціального реконструкціонізму на дискурс щодо скасування національного іспиту в Індонезії. Східний світ, (1 (118), 169-182. https://doi.org/10.15407/orientw2023.01.169
Переглядів статті: 300 | Завантажень PDF: 303

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Ключові слова
Посилання