ОБРАЗ КИТАЮ У В’ЄТНАМСЬКИХ ЗМІ (ТЕМАТИКА ПУБЛІКАЦІЙ НА МАТЕРІАЛІ ГАЗЕТИ “НЯНЗАН”)
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##
Анотація
У статті проаналізовано тематичне наповнення публікацій стосовно Китаю у в’єтнамських ЗМІ (на прикладі офіційного електронного видання газети “Нянзан”). Тематика розглядається як формотворчий фактор конструювання образу Китаю. У результаті дослідження виявлені основні групи тем та основні риси образу Китаю, який моделюється дискурсом в’єтнамських ЗМІ.
Як цитувати
Мусійчук, В. А. (2015). ОБРАЗ КИТАЮ У В’ЄТНАМСЬКИХ ЗМІ (ТЕМАТИКА ПУБЛІКАЦІЙ НА МАТЕРІАЛІ ГАЗЕТИ “НЯНЗАН”). Східний світ, (2 (87), 126-130. https://doi.org/10.15407/orientw2015.02.126
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ключові слова
Посилання
Номер
Copyright Information